Infodebit este cea mai bună soluție pentru a evita persoanele rău-platnice

Succesul nostru se datorează unor buni profesioniști. Vă invităm să cunoașteți specialiștii Infodebit, pentru a ști pe cine vă bazați, atunci când apelați la noi.

Ce studii aveți sau care este experiența dvs. de muncă?

Cornelia Dogotari: Sunt absolventă a Facultății marketing și logistică.

Care a fost prima părere despre Infodebit?

Cornelia Dogotari: Încă de la bun început am vrut să fiu parte a echipei Infodebit, pentru că mi-au plăcut oamenii care stau în spatele companiei, felul lor de a gândi și de a relaționa cu clienții.

De ce vă place să munciți la Infodebit?

Cornelia Dogotari: Pentru că aici, la Infodebit, ești într-un proces continuu de dezvoltare. Descoperi zilnic oameni noi. Totodată, ești apreciat pentru ideile și cunoștințele tale.

Ce vă place să faceți în timpul liber?

Cornelia Dogotari: Îmi place să-mi petrec timpul liber cu familia și prietenii, dar și să călătoresc sau să citesc.

Cum credeți că ajută Infodebit mediul de afaceri din Moldova? Dar cetățeanul de rând?

Cornelia Dogotari: Infodebit este cea mai bună soluție pentru a evita persoanele rău-platnice. Pe lângă activitatea de bază, compania și-a propus să contribuie la educația financiară a cetățeanului, astfel încât să nu ajungă la supra-îndatorare.

Care este cea mai întâlnită prejudecată despre activitatea Infodebit și ce ați face pentru a o schimba?

Cornelia Dogotari: Majoritatea persoanelor consideră că Infodebit este o „listă neagră a debitorilor”. Atunci când am ocazia, încerc să promovez și să explic avantajele serviciilor Infodebit și să înlătur prejudecățile privind activitatea noastră.

Vă mulțumim.