Antonina Ceban, Director general Infodebit: Serviciile noastre sunt orientate pe eficientizarea vânzărilor de produse și servicii, din perspectiva riscurilor de neplată

Antonina Ceban, Director general Infodebit: Serviciile noastre sunt orientate pe eficientizarea vânzărilor de produse și servicii, din perspectiva riscurilor de neplată

Succesul nostru se datorează unor buni profesioniști. Vă invităm să cunoașteți specialiștii Infodebit, pentru a ști pe cine vă bazați, atunci când apelați la noi.

Ce studii aveți sau care este experiența dumneavoastră de muncă?

Antonina Ceban: Am absolvit Institutul Internațional de Management, specialitatea Finanțe și Bănci, iar în paralel am urmat cursurile Facultății de Management și Drept din cadrul Universității Cooperatist Comerciale.

Dorința de a fi independentă financiar a fost cea care m-a motivat ca în anul 2009, fiind încă studentă, să mă angajez în calitate de administrator economic în cadrul Direcției Municipale pentru Protecția Drepturilor Copiilor. Ulterior, am muncit timp de cinci ani la o companie de telefonie mobilă din Moldova. Acum un an am acceptat provocarea de a deveni parte a echipei Infodebit, cu care mă mândresc.

Care a fost prima părere despre Infodebit?

Antonina Ceban: Am devenit interesată de activitatea Infodebit prin prisma responsabilităților pe care le avem la fostul meu loc de muncă. Deși nu cunoșteam în detaliu domeniul, Infodebit mi-a părut un serviciu inovativ pentru piața din Moldova, util pentru mediul de afaceri.

De ce vă place să munciți la Infodebit?

Antonina Ceban: Îmi place să fiu parte a echipei Infodebit, pentru că mă asociez perfect cu viziunea și valorile pe care se bazează compania. Îmi place să cred că nu există provocări imposibile pentru noi. Suntem o echipă energică și implicată, în pas cu noile tendințe, pentru că ne dorim să creștem și să devenim mai buni în tot ceea ce facem.

Ce vă place să faceți în timpul liber?

Antonina Ceban: Ador plimbările în aer liber și sunt pasionată de lectură, dar îmi place să petrec foarte mult timp și cu familia. Recent, am descoperit un nou hobby, care ține de organizarea și planificarea evenimentelor. Mă consider o persoană activă și ambițioasă, iar aceste activități mi se potrivesc și mă binedispun.

Cum credeți că ajută Infodebit mediul de afaceri din Moldova? Dar cetățeanul de rând?

Antonina Ceban: Convingerea mea este că Infodebit este un instrument foarte util pentru sfera de business în procesul de luare a deciziilor, mai ales atunci când este vorba de asumarea unor riscuri. Serviciile noastre sunt orientate pe eficientizarea vânzărilor de produse și servicii, din perspectiva riscurilor de neplată. Persoanele fizice, prin intermediul Infodebit, simplifică procedurile de creditare și se asigură că îndeplinesc condițiile pentru a obține împrumutul solicitat.

Care este cea mai întâlnită prejudecată despre activitatea Infodebit și ce ați face pentru a o schimba?

Antonina Ceban: Cea mai comună prejudecată legată de activitatea unui birou al istoriilor de credit se referă la faptul că acestea reprezintă o „listă neagră″ a debitorilor. În esență, o persoană este înregistrată în Biroul istoriilor de credit încă din momentul semnării contractului de împrumut. Existența unei istorii de credit este un lucru pozitiv în sine și poate favoriza o persoană în fața unui creditor, atât timp cât acesta și-a respectat angajamentele financiare curente sau anterioare. De aceea, pe lângă activitatea proriu-zisă, informarea și educarea financiară a cetățeanului reprezintă o preocupare continuă pentru echipa Infodebit.

Vă mulțumim.