Dorin Cucerevici, IT Project Manager: Ascultăm feedback-ul utilizatorilor și conlucrăm pentru a îmbunătăți experiența digitală a clienților Infodebit.

Dorin Cucerevici, IT Project Manager: Ascultăm feedback-ul utilizatorilor și conlucrăm pentru a îmbunătăți experiența digitală a clienților Infodebit.

Succesul nostru se datorează unor buni profesioniști. Vă invităm să cunoașteți specialiștii Infodebit, pentru a ști pe cine vă bazați, atunci când apelați la noi.

Ce studii aveți sau care este experiența dumneavoastră de muncă?

Dorin Cucerevici: Am absolvit Colegiul Financiar – Bancar din Chișinău, iar în prezent sunt student în anul IV la Universitatea Tehnică din Moldova, specializarea Tehnologii Informaționale. De aproape un an, îmi împart timpul între studii și Infodebit, unde am ocazia să pun în practică cunoștințele acumulate la cursuri.

Care a fost prima părere despre Infodebit?

Dorin Cucerevici: Odată ajuns la Infodebit, am înțeles că este o companie interesantă din punct de vedere al unui post în cadrul Departamentului IT. Am văzut o oportunitate în angajarea mea aici pentru a învăța ceva nou. Dezvoltarea tehnologiei și migrarea afacerilor în zona de online, mai ales dacă discutăm despre servicii care presupun colectarea și furnizarea de date, necesită multă implicare din partea echipei IT. De fapt, e nevoie multă muncă pentru a face lucrurile să fie la înălțimea așteptărilor clienților, iar aceasta înseamnă pentru mine, ca începător, să înveți și să rezolvi lucrurile din mers.

De ce vă place să munciți la Infodebit?

Dorin Cucerevici: Pentru că suntem o echipă tânără și dinamică, care se dedică misiunii companiei și fiecare dintre noi încearcă să-și facă treaba cât mai bine – lucru care ușurează munca în echipă.

Ce vă place să faceți în timpul liber?

Dorin Cucerevici: Îmi place să joc volei sau fotbal împreună cu prietenii, iar pentru momentele de relaxare, care nu implică activitate fizică, prefer jocurile intelectuale.

Cum credeți că ajută Infodebit mediul de afaceri din Moldova? Dar cetățeanul de rând?

Dorin Cucerevici: Am observat că majoritatea clienților noștri descoperă uimiți serviciile noastre și spun că nu se așteptau la o „conlucrare atât de eficientă cu noi”. Acest lucru vorbește de la sine atât despre utilitatea serviciilor noastre, cât și despre modul în care ne facem treaba la Infodebit.

Care este cea mai întâlnită prejudecată despre activitatea Infodebit și ce ați face pentru a o schimba?

Dorin Cucerevici: Infodebit este o companie relativ nouă și, ca tot ce este nou, necesită timp pentru a face cunoscute serviciile financiare pe care le oferim. Din punct de vedere al Departementului IT, pot spune sigur că ascultăm feedback-ul utilizatorilor și conlucrăm pentru a îmbunătăți experiența digitală a clienților Infodebit.

 Vă mulțumim